HoI – Výrobní rozložení jednotek

Našel jsem si trochu času, abych vám popsal, jak přetvořit základní výrobní rozložení jednotlivých států. To znamená, že každý stát má předdefinovanou výrobu i produkci. Jestliže chcete bojovat nejenom proti hordám pěchot, ale taky proti nějakému tanku či mechaňáku máte šanci.

Jak jsem již napsal, každá země má nadefinovanou výrobu svých jednotek. Tak třeba ČSR, pokud nebudete za něj hrát, bude vyrábět 57% pěších jednotek, 25% tankových a 18% letadel.
Pokud se s tím nechcete smířit stačí si otevřít:


C:\Program Files\Paradox Entertainment\Hearts of Iron\ai
V této složce vidíte ai každého státu. Pokud ho nenajdete pod svým jménem, tak jeho výrobu musíte změnit v default, ovšem toto nedoporučuji, protože tím rozhodíte nastavení všem malých států a není zrovna dobré když Nepál začne tvořit desítky tanků.

Když máme vybráno, jaký stát budeme měnit. Otevřeme ho v obyčejném texťáku (já používám třeba PSPad). Otevře se soubor se spoustou informací, kde nás zajímá pouze military.

V military jsou pozemní, letecké i námořní jednotky.
Pokud chcete změnit výrobu, stačí jen zvětšit číslo u vámi požadované jednotky.

Příklad:

Tak třeba na našem příkladu dáváme 50% výrobní kapacity
do vývoje pěších jednotek, 5% do jízdních jednotek,
5% do motorizovaných jednotek, atd.

Když chceme vytvářet více tanků, stačí přesunout z jiných jednotek požadovaný počet bodů a dát je k tankům. A podobně.

Ale pozor. Na konci přetváření musí být součet přidělených bodů jednotkám roven 100.

Podle mě stačí jen změnit rozložení hlavních států jako je Německo, Rusko, Anglie, Francie, USA a další.

To je vše. Jak prostinké co :))
Tento článek byl doposud přečten 981x .